neljapäev, 26. veebruar 2009

Kokkuvõte COMENIUSE projektist Rootsis

HENRI TIITSON
hommikul Läksin Kuressaare Bussijaama, kus kõik kokku said ja üheskoos bussi läksime. siis hakkasime Tallinna poole sõitma. õnneks viis üks tore bussijuht meid otse sadamasse ja läksime D-terminaali ootama. Ootasime ca. 2 tundi enne kui saime hakata laeva peale liikuma. Kell 18.00 hakkas laev liikuma. Laeva peal sai palju nalja ja me käisime ka üht show´d vaatamas. Hommikul, kui laeva pealt lahkusime, läksime õue ja ootasime meie n.õ. giidi. Torülb vist. Siis viisime oma reisipagasid rongijaama, kuhu pidi kahjuks ka Margit jääma, kuna pakihoid oli väga kallis. siis tutvusime Stockholmi vanalinnaga. Kell 15.30 hakkasime tagasi rongijaama liikuma, kuna varsti läks rong. Rongiga oli lahe sõita. siis läksime hostelisse, kus me ka kõik päevad ööbisime.Kolm päeva käisime ühes maakoolis. see oli ilus kool. Seal saime süüaja võimlas mängida ja saime ka arvutis olla. Neljandal päeval käisime muuseumisja kes tahtis, sai ka ujuma minna. Mul unus juba ära, et me käisime ju hobustega sõitmas. See oli ka lahe. Ja veel käisime sellist imelikku mängu vaatamas nagu Bandygame. See on nagu hoki, kuid litri asemel on roosa pallike. eelviimasel päeval oli ka väike lahkumispidu ja me sõime pitsat. siis saime ka väikese kingituse. Ja see unus ka ära, et me ju käisime kuulsa illustraatoriga Lars Morlimerega. Tol oli ilus maakodu. Viimasel päeval saime hommikul veel telekat vaadata ja teistega, kes seal olid rääkida. Rongiga lähsime Stockholmi ja sealt taas laeva peale. Laeva peal käis jälle tants ja trall. Hommikul tulime bussiga Kuressaarde ja sealt lähsid kõik oma koju. Ja selline oligi meie reis.